Wednesday, December 15, 2010

JOM JOIN CONTEST Tiqaa Wonderland!

Yezz ! ini laa contest pertama yang saya join .. sebelum ni ade lah jugak terasa nak join sebab ade kwan ni duk mghasut saya suruh join contest . Tapi saya x join2 sampai laa jumpa contest di blog http://celotehbersamatiqaa.blogspot.com/ yang menarik hati saya . Rasa jakun tu dah x terkata , habis semua folder gambar saya selongkar sampai sepah , akhirnya jumpa jugak gambar yang pada saya candid and sedang bergumbira sakan .
Tadaa , ini laa gambar candid saya .


Saya x sukaa gambar niyh sebab saya nampak macam mak cik yang pot pet pot pet brcakap x behenti . al maklum laa .. mulut becok memang cmtu , bercerita x hengat dunia . Mase ni di gunung lambak , lepas main treasure hunt . Saya ni tengah membebel kat kawan saya . Entah bila mase diorang ambil gmbr ni pon tak tau la den . Ni dia caption kat gmbr fb kawan saya tulis , kurang asem betul .

rahmah (saya ) : tuu makcik hujung tu haa...
iqa : ye rahmah ye..
faz : lantak korang laa .
nadia (si tdg krim ) : ha.. ha.. ha... *sambil wat mimik muka
Haa.. yang ini pulak gambar senyuman kegembiraan saya :)


Hohoho , memang time ini gembira habis x payah cakap .. time ni ala2 sambut bufday saya laa . Saya bufday girl tau . Even dah expired 3 hari . Xpela kan , fresh lagi . Hehehe . Time ni jejalan dengan kawan2 tengok wayang pastu makan di Pizza Hut.. nyummy2 . Seronok gilaa . Ini laa buktinya saya sedang bergembira time tuh . (Nampak semua gigi , boleh wat iklan Darlie =.= )
Saya tag dua orang kawan saya :
*Kak Fiqaa , saya join dua2 contest , sebab x tau nak pilih yang mane . Akak pilih lah antara dua ye . ^_^

2 comments:

tiqaa said...

wahh thanks join. awak yang tgh cakap2 tuh ke? hehe. suka2 :)

goodluck <3

Siti Rahmah said...

wlcome.. ye, saya lah yg sedang bercakap tuh . siap dgn tangan sekali naik kan ?? hehee .