Thursday, December 2, 2010

.::New Day ::.


Salamz..
ni 1st entry tuk bulan nie. :)
perasan tak , lagi sebulan la weyy nak sekolah. Sekolah 3 Januari 2011. Maksudnya akan bermulalah hari saya sebagai seorang pelajar tingkatan 5 yang akan menduduki peperiksaan SPM . hurm.. cepat sungguh masa berlalu , rasa macam baru semalam masuk sekolah menengah . hehe =.=
Ok. cukup sudah intro tu . Now , saya nak cakap . cakap fasal hari baru tiap2 hari kita akan lalui hari baru right ? tapi kadang2 hari yang kita lalui sama je , macam cuti sekolah nie . AMAT2 membosankan tahap cipan .
Esok ialah hari yang mungkin akan merubah cara hidup saya sebanyak 180 darjah. My mom dah start bertugas sebagai Penolong Kanan Petang di SK Kangkar Pulai. Cuti ni terpaksalah duduk kat kempas, jb. hrm.. x seronok laa , kat sana xde kawan . kat Bandar Tenggara yang tercinta ni laa saya membesar , kawan2 semua kat sini . Memang laa x pindah sekolah , tapi nanti dah x selalu ada kat BT ni , jarang2 sebab asyik ke Kempas je . huargghh ! x sanggup tinggalkan tempat ni .
New day. new day. new day. new day. new day. new day
Ya Allah , jadikanlah hari ini lebih baik dari semalam , hari esok lebih baik dari hari ini dan hari2 seterusnya lebih baik dari hari esok .
Permudahkanlah urusan ibuku di sekolah barunya Ya Allah. Amin..

No comments: