Friday, December 31, 2010

:: Selamat Tinggal 2010 , Selamat Datang 2011 ::

Selamat Tahun 2011 ! :)

Assalamualaikum ! woaha . sudah tahun 2011 lahh weyy . amacam ? sudah ready ?? huhuhuu. saya mcam x percaya saya sudah FORM 5, aiseyy . dah jadik senior besar kat smkbt2 tuh . hehee .

Tahun 2011 , mesti kena pasang azam baru kan ?? Macam masa maal hijrah dulu . Tahun 2011 tahun yang susah tuk saya , bukan sebab nak SPM jerr . Tapi sebab ade tanggungjawab lain yang saya kena buat . huarrgghh ! ! ! ! sangat2 takut lerr !

Oke , sudah2 . Membebel ajer kan ? Ni azam saya tahun 2011 .

>Tingkatkan amal kepada Allah
>Belajar sungguh2
>Study, burn the midnight candle !
>10A+ SPM 2011
>Jangan hampakan harapan mak ayah n others
>Ingat pesanan arwah atok , sampai bila2 .
>Jadi anak yg solehah dan yang TERbaik.
>Jadi lebih matang, berdikari and berani.
>Tak buang masa tapi mencuri masa. *time is precious
>Berjimat cermat , jgn boros !
>Lebih menjaga adab dengan orang lain .

Ada 11 semuanya . Harap2 saya dapat buat . Azam ni kerana Allah . Bukan sebab orang laen .

Saya sayang sangat2 terpaksa tinggalkan tahun 2010 . Tahun 2010 tahun yang terbaek untuk saya . Apa yang jadi tahun niy , susah nak ulang lagi tuk tahun 2011 . Sebab terlalu susah tuk diulangi . Sebab ape ? herm . 2 Januari saya g tahu yerp . Sekarang x ready lagi . huhuu .

Semoga tahun 2011 ini lebih baik dari tahun 2010 . Amin ...
*Doakan saya tau ;D


No comments: