Thursday, December 30, 2010

:: hidup ku berpusing 180' ::

Haiya , macam mana niy ? minggu niy x payah cakap . Busy yang amat . Hari ni and semalam tolong kat koperasi sekolah . Te'rajen pulakk kan . xpelahh , daripada duduk rumah xde wat pape , baek tlg ckg. tambah sikit pahala , dah nak periksa SPM kan..

Esok, Sabtu n Ahad , herm . 3 hari lagi , saya kena ready -seready ready nye . hahaa . bape banyak ready lahh kan ?? suke aty lahh :P

Many things need to be done . Baju sekolah mak belum siap jahit , semua dah start sibuk . Macam mana?? Saya kena buat semua sendiri . Hahaa . orang lain dengar mesti rasa , ek'eleh bukan susah sangat pon ! mengade jer saya nie . itu pada orang lain, pada saya tetap susah . yg penting sekarang nie , saya kena yakin saya boleh buat . saya kena lebih matured . Mak ayah dah jauh , saya kena sorang2 . Dulu mak ayah boleh tlg2 saya , sekarang semua dah berubah . Saya yg buat keputusan , jadi nak atau x saya kena tempuh jugak .

Ujian datang bertimpa-timpa tuk tahun 2011 nie . Kena berani face jugak benda nie . Dengan periksa SPM yang amat2 lahh penting dalam hidup saya. Bila fikir pon dah macam kecut perut tau ! kurang dari setahun saya nak periksa lahh ! hadoyy , aiyyo ma . tulung saya ! hahaa .


Saya dah agak , time macam nie akan tiba jugak . Hidup dah biase senang kan , bilaa susah macam nie memang terasa tension ! urrggghhh !!!! nak nanges pon ade , tapi x kan lahh nak nanges dah besar2 nie kan . Geng2 semua dah ramai x satu kelas , haish ! tuh lagi lahh x best . memang sah2 lah tahun depan insyaAllah muka saya jadik muka belajar . Hehee . Kawan dengan budak2 yang nak belajar , huhuu . Mesti dah x enjoy macam dulu. Sedihnya , nak kawan saya balik !


"Jangan pisahkan.... aku dan dia .... Tuhan tolong lahhh , ku sayang mereka !!! "
( nak nyanyi n memekik jap , sedihh laa ! )

kena jadi LEBIH matured, independent n brave ! hehee .



Xpelah , saya kena reda , Kena kuat ! yess ! saya memang kena kuat . Mesti ade hikmah kan ??Dulu nak sangat berdikari (jgn beli kari sudehh ) , padan muka kau ! sekali dapat yang susah . Mak pindah jauh , rumah jauh , pisah dengan kawan , nak SPM . topic form 4 entah ape jerr yang kau cover cuti niyh . hidup aku memang berpusing 180 darjah ! hua3 ... :'(

*jangan harap kau boleh enjoy mcm dulu tahun 2011 rahmah :'(
Oke lahh . nanti saya write lagi k. Nak kemas barang kejap ;D



No comments: