Thursday, May 3, 2012

Sabar :)

Dalam masa 2 minggu, rasa macam2 jadi kat aku. Aku dah dapat agak, kalau gembira sangat mesti ade je benda sedih jadi. Takpe, ade hikmahnye. Even aku rase susah macam mane pun keadaan sekarang ni, tu baru sikit kan. Aku tau lepas ni banyak lagi dugaan aku kena tempuh. Perjalanan hidup aku panjang lagi. Ye, aku kena dapatkan balik self motivation aku and jadi diri aku yang dulu. Terperuk je dekat rumah buat aku jadi lain, not myself anymore. I'm not strong enough to face all my problems like before. Fikir pun negatif je. 


Semua masalah ade jalan penyelesaian, tapi buat mase ni.. Biar dulu lah ea? Fokus belajar. Haish. Aku kena sabar, tenang. Yakin semua yang jadi ni ade baiknya. Kadang2 rasa macam nak bawak diri belajar jauh2. Eh? Bajet dah besar sangat je kan. 18 pun x cukup lagi xD. Thanks untuk kawan aku yang sentiasa ada time aku susah and senang. Takpela kalau kau tak faham pun ape masalah aku, asalkan kau selalu teman aku pun dah kira ok. Love you :)

No comments: