Tuesday, May 8, 2012

Tentang Kita, Tentang Rasa

First. Sorry. I really didn't mean to make you sad. Maybe my action was quite harsh, but i think for now, it's the best for us. 


Tentang Kita. Emm. Banyak lagi benda yang kita nak kejar. Terlalu banyak benda yang kita tak tau. Kite tak tau ape yang Allah dah aturkan untuk kita. So, buat mase sekarang ni.. aku harap kau faham. Please, jangan salah faham maksud aku. If not it makes me hurt again and again. Kita kena matang hadapi keadaan ni ok? Kita sama2 mesti fokus belajar kerana Allah. Balas jasa mak n ayah ^_^


Aku faham ape kau rase. Bukan senang kita nak hadapi benda ni kan? Fahamkan ayat yang penah aku bagi kau hari tu. Ayat tu memang sweet. Tapi aku nak kau fahami maksudnye. Sejauh mane pun kita bertahan dengan ape yang kita ada, tapi kalau Allah tak reda. Takkan ke mana pun. Ingat ayat yang kau pernah cakap, tanamkan cinta pada Allah dulu. Tu yang utama. Kalau aku kuat, kau lagi kena kuat dari aku. Get it? So, chill. 


Ok, thank you for that song ;) 

No comments: