Sunday, May 15, 2016

Kita

Dear awak, 

Terasa masih jauh perjalanan kita, banyak lagi yang belum kita capai dalam hidup ni. Masih ada tanggungjawab yang kita perlu laksanakan, pada diri kita, mak ayah & keluarga. Yang paling penting pada Allah & agama kita. Saya bersyukur kenal awak. Terima kasih sebab hadir dalam hidup saya & membahagiakan saya, menegur saya bila saya salah, pujuk saya bila saya marah, mengalah dengan saya. Saya hargai setiap awak yang awak buat :) 

Pejam celik pejam celik, sebenarnya banyak jugak dugaan yang kita dah tempuh. HAHA. Dalam tempoh ni entah berapa kali kita gaduh baik gaduh baik, perang sana sini, gunung berapi puting beliung semua ada. Ngehngeh. Tapi ni dugaan sebelum kahwin. Dugaan lepas kahwin lagi lah mencabar. Semoga kita dapat jadikan orang2 disekeliling kita sebagai contoh & pengajaran untuk masa akan datang. Kita belajar daripada pengalaman hidup diorang k? Hehee. Jadikan masa yang ada ni sebagai tempoh untuk kita perbaiki dan persiapkan diri kita. InshaAllah. 

Takda sebab pun tulis blog ni. Saja je sebab lama sangat tak menulis. Kbaii


No comments: