Wednesday, December 14, 2011

cuti~ cuti ~

Assalamualaikum ! hoi . hoi .
dah lame x mengarang , mengarot , melalutt kat belog nie . hehee .
ye2 . akhernya setelah 11 tahonn aku belajar , akhernya aku bebas dari dunia budak2 hingusan sekolah . mula2 rase x sabar lahh gilaa nak habes sekolah . tapi bila dah habes . hrrmmm ???? mak ai . bosann sangat2 dah tuh . hehee . naseb baek lahh mak dah plan kan ape benda nak wat cuti ni (kantoii lahh aku ni anak mak).


1. kelas ENGLISH 
2. kelas piano . belakang umah jerh .
3. ambil lesen . 
4. haaa~ dalam perancangan lagi.


ish2. orang laen dok keje , aku kena perigi pergi belajar lagi . xpe aih . mane tau berbaloi - baloi kan ? hee. tapi yang paling aku x sabar nak gi blajar piano. heh. orang laen sume dah teror2, aku maseh lagi merangkak-rangkak nak belajar. biarlah. where there's a will , there's a way :)


meoww . meoww ! *kucing gatal*

No comments: