Friday, January 28, 2011

haiyo =.=

wazzup wazzup , Siti Rahmah in d house . Ish2 , asstaufirullah .

Assalamualaikum , hehee . lupaa lak eak nak bagi salam . wahh , rindu gilakk sama ini belog , dah dekat sebulan tau x update . haiyo ! xde masa lahh . hari tuh bukak belog x sempat update , huhuu . sedih tahu ?

blogger2 rindu saya tak ? (perasan jap , siap lambai2 cam model gitu . hahaa ) ade i kesah ? suka hati i lahh . oke , cop !

nak luah perasaan .. tengah BENGANG habis lahh niyh . Berapa lama seyy saya simpan jerh . Ish3 . Crita dah basi dah pon , tapi nak tulis jugak . Hati sakit sangat bila baca ayat2 makhluk tuhan yang satu niyh , dah lahh budak kecik , lagi mau sound saya lahh ?? ape u ingat u besar sangat ke hape ? naseb tau i niyh x sukaa nak gaduh ngan orang , kejap2 tuh x pe laa . wooooo ! kira BAGUS tau aku still nak respect kau , ayat baik je . kalau ikut hati , nak je maki hamun kau !! dah lahh buat cerita bohong , cerita x betul dekat aku . naseb baek jugak lahh aku tak wat keje bodoh .. aku fikir betul2 . dengan aku nak exam , memang kau berjaya arh buat jiwa aku KACAU GILAA time uh ! sampai periksa pon x fokus tau ark . TAHNIAH lahh buat kau yang berjaya buat aku nangis , buat aku sakit hati . TERIMA KASIH banyak2 . Ingat , apa yang aku rasa , apa yang kau buat dekat aku , Tuhan akan balas . Kau lagi nak buat cerita bohong , yang memang di reka2 KHAS untuk sakitkan hati aku . Jangan nak perasan lahh jadik orang , orang x nak lagi mau paksa ker ?? aku pun x hadap lahh dengan orang macam tuh . kau nak ?? ambik lahh . nak sangat kan ?? Aku simpan semua mesej kau dalam inbox aku , aku ada bukti kau reka cerita tau x

Aku masih ingat Allah tau , kalau lahh aku ni jenis buat keputusan terburu-buru je , mesti aku dah maki hamun kau . Aku pun x sampai hati lahh nak kutok2 kau , even kau memang dah buat hati aku sakit gilaa. Kau sekolah pandai , tapi tindakan sama je macam budak xde otak . ingat ar , jadik perempuan jaga lahh maruah seyy . Gaduh pasal lelaki ? Boleh bla la weyy . Bukan cara aku . Lelaki ? Sekadar cinta monyet sekolah menengah , berapa kerat jelahh yang kekal . Aku x pandang semua tu lahh. Aku doa , biar kau jumpa SOMEONE yang boleh sayang ko yek ? Salamz .

*post kali ni yang merapu , harap maklum*

No comments: