Saturday, November 20, 2010

I'M THE BUFDAY GURL !

Tanggal 19 NOVEMBER , bertambahlah usia saia.. tahun ni sweet 16 yaw ! hee.

tarikh last day sekolah untuk tahun ni and makaseh pada my frenz yang BALING tepung tuh ye.. jadik tepung gomak saia di situ , naseb baik comel tau ! =='

petang tu makan kat KFC sajer.. macam orang xde keje , hamek2 gambar sampai makanan x habis2.. asyik posing2.. hee. sape laa tuh,

I AM THE BUFDAY GURL !
n these are half of my present.. ^_^

these two boys is my old frenz,
dorang datang pon dah ibarat present tuk saya.. :)



my BESTIES n I ,
comel kan kita orang ni ? hahaa. :p



posing2 lepas mengeyangkan perut..
wee~




yang tiga ni antara present2 yang saya dapat, yang sempat laa di ambil gmbarnye.. huhu.
THANKS A LOT pada yang bagi hadiah.. terharu..
Thanx jugak pada kawan2 saya yang sudi luangkan masa jejalan ngan saya. hahaa. memang best ! lapang terus kepala saya. hee. ouh ! telinga still panas sikit sampai skrg coz malam tadi gayut jerr dari pukul 8 lebih sampai 1 lebih.. non-stop.. hahaa, SYOK gila kot !
Bufday tahun ni much much BETTER dari tahun lepas..
someone wishing my bufday , i REALLY didn't expect it,
ouh ! and that's the present.. :)
eh kejap ! nak doa dulu sebelum saya akhiri blog nie.. hee.
Ya Allah ya Tuhanku, sempena hari lahir ku yang ke-16 ini,kau limpahkanlah nur cahayamu kepadaku, rahmatilah dan berkatilah daku dalam setiap apa yang aku lakukan. dapatkanlah aku 10A+ dalam SPM 2011. Permudahkan segala urusanku menuju keredaanmu ya Allah. Hanya engkaulah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.. amin..
Makaseh pada yang sudi baca...
salamz.. ^_^

No comments: